Arampaty Baksın Gözlerin Gözlerime Şarkı Sözü

Arampaty Baksın Gözlerin Gözlerime Sözleri

Özledim seni kaldım burda
Tek başıma yalnız gel yanıma
İşte o zaman değişir her şey
Beni bırakma affet al yanına
Kal yanımda gitme nolur
Bak gözlerimin içine söyle
İşte o zaman değişir her şey
Hatıralar kalsın bende

Baksın gözlerin gözlerimin içine
Bu gece öp beni durmaksızın
Ansızın gelen rüzgârla
Uçuşsun o güzelim saçların
Bırakmasın beni ellerin
Ellerim boş kalmasın
Almasın kimse gözlerini benden
Karanlığa bakmak istemem
Sen yoksan kalbim boş kalsın

_Nakarat_
Yoksun sen yoksun hala
Bir damla umut ver bana
Çok uzaklarda olsan da
Ulaşırım sana
Hep kal yanımda
_Nakarat_

Uzaklarda kalma gel yanıma
Sensiz yaşayamam ki asla
Harabe oldu hislerim
Beni anla beni unutma gel yanıma
Tut elimi bak gözlerime
Sensiz olmuyo dön geriye
Yazıyorum tabi ben her gece
Ya sana ya sensizliğime

Görüyorum başkasının yanında
Görüyorum başkasının kolunda
İnanmak istemiyorum onlara
İnandıkça kaybediyorum hayatta
Zor geliyor bana bazen insanlar
Anlamıyorum saçma düşünceler
Düşünce hepsi bitiyo her şey
Gidiyor herkes kalıyo istek

Yakıyorum bi sigara bakıyorum geçmişe
Her şey eski herkes gitti
Kim değişti kim sevildi
Kim sevdi kim kaybetti

_Nakarat_
Yoksun sen yoksun hala
Bir damla umut ver bana
Çok uzaklarda olsan da ( 2 Kere )
Ulaşırım sana
Hep kal yanımda
_Nakarat_





arampaty baksın gözlerin gözlerime,arampaty,arampaty dinle,arampaty şarkıları dinle,arampaty full dinle,arampaty müzikleri dinle,arampaty yeni şarkıları dinle,arampaty 2012 dinle,arampaty baksın gözlerin gözlerimin içine dinle,arampaty baksın gözlerin gözlerime sözleri,arampaty sen yoksun şarkı sözü,arampaty sen yoksun sözleri,

11 yorum:

Adsız dedi ki...

arampaty seni çoooookkk seviyoruz =)

Adsız dedi ki...

Arampaty Seni Sewiyorumm <3 :))

Adsız dedi ki...

arampaty yi ilkez dinledim ve bu şarkısı bayıldım

Adsız dedi ki...

arampaty ben de ilkez dinledim benimde hoşoma gitti

Adsız dedi ki...

Arampaty seni çok seviyoruz bu şarkı sevgilim ve benim şarkım aramızda şehirler var bizi birtek sen bağlayabildin sana çok teşekkür ederim bu arada cidden müziği hayatının en önemli kısmı yap ve ilerle tekrar teşekkürler

Adsız dedi ki...

Sen yoksan kalbim boş kalsın <3 .

Unknown dedi ki...

Arampaty senin en büyük hayranınım seni seviyoruz.
Gerçekten iyi bir sanatçısın.Sana laf edenlerin ağzı kırılsın inşallah.

Adsız dedi ki...

seni seviyorum arampatyyyyyyyy ilk kez dinledim ve hemen ezberledim şarkı çok güzel olmuşşşşşş :))))))

Ahmet Suat Yayla dedi ki...

en yeni şarkı sözleri son 2013 burda .

Adsız dedi ki...

I LOVE YOU <3

Adsız dedi ki...

hayatta tek sevdiğim adamın yazdığı sözler yüreğine sağlık bitanem üzgünüm :(

Yorum Gönder

Son Şarkılar

Blog Arşivi

Bazı Hakları Saklı - Son Albüm Şarkısı Dinle 2014: Arampaty Baksın Gözlerin Gözlerime Şarkı Sözü
Şarkısı Dinle - Demet Akalın 2014 Rekor Albümü Dinle - 2014 Yeni Albümler - O ses Türkiye - şebnem kısaparmak - güzel günler